"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, April 8, 2011

Apa Jadi pun. . tetap Teriak Nama Mak !!

mak ! ! ! ! mak ! ! ! !
semua orang pasti akan teriak memanggil mak kan..tak kiralah apa pun yang berlaku...betul kan ? ? ? hehehe...tak kira korang terjatuh ke . . terhantuk ke. . .kene kejar anjing ke . . d'kejar ular ke . . time sakit ke. . .apa je la..pasti panggil mak....

walau kamu sayang macam mana pun kekasih kamu...suami kamu...pasti bila terjadi sesuatu pada kamu secara mengejut..pasti nama nie yang kamu sebut MAK..kan ? ? ?

hehehe macma tue la dengan ima...pagi tadi..time basuh kain..tengah senang2..tetiba lipan besar muncul plak..aduiiiiii macam tindakan refleks ok..teriakkan nama MAK...hehehe....gelabah gila la ima....besar tue...tak henti teriak la ima...panggil nama mak....mak plak apa lagi terkejut la....last2 lipan tue ima siram air je...fuhhhh lega la bila lipan da hilang dari pandangan mata...

dan setelah peristiwa itu..baru la ima tahu..mak sangat bermakna...sebelum nie pun da sedar..cuma terkadang tue.melawan juga la...hehehe...sori mak...walau sangat macam mana pun kita pada seseorang itu...Mak pasti akan kita cari bila dalam kesusahan...sayang mak saya..

-end-

1 Sudah Luah:

Cinoi Lavigne said...

Sebab dulu 9 bulan duduk dalam perut mak kita. Ikut kemana saja pergi, tanpa tinggal sekali pun