"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Saturday, September 24, 2011

Takkan Pisah

love this song..and this song remind me about some1 special to me . . .

sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku

bila nanti orang tuamu meredhai dengan
apa yang ku rasakan padamu
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku

kau takkan tinggalkanku
takkan pernah, sayangku
janjimu janjiku untukmu

reff:
takkan ada yang pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akan ku pastikan
ku kan memeluk menciummu di surga

jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku kemana kau mau
janjiku padamu
jiwa dan ragaku mati pun ku mau

repeat reff

"this song for myLove"

2 Sudah Luah:

dear anies said...

sape yg nyanyi lagu ni

Aku Bah Nie Imah said...

@KhaiRin lagu nie eren yg nyanyi..penyanyi indon