"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, September 9, 2011

Penangan Facebook

ok kali nie
kerana terlalu sebal dengan anak buah ku
yang dok asyik nak berfacebook
aq nak buat entry la tuk dorang

kerana ada facebok la
dorang nie dok asyik nak on9 je
entah ape la dorang cari..mungkin main game..
maklumlah FB sekarang nie macam2 game

satu lagi kegilaan anak buah ima nie
dengan lagu najwa latif --> cinta muka buku
bila dorang da on9 . . kompom lagu nie dipasang
yang tak tahan tue..siap hafal lagi.
adehh nie la penangan Facebook

kerana selalu dengar maka ima pun
tersuka dengan lagu nie..klu korang nak dengar download la..tak rugi la..sebab lagu nie best juga bila dengar berulang kali...

"banyak persoalan yang berada di minda
banyak tanda tanya dan juga kata kerja
otak kata jangan hati pula kata ya
hidup tak menentu adakah ini cinta"

nak download klik sini
.
.
v

p/s : aku bertemu dia juga d'FB

2 Sudah Luah:

Mohd Izzar said...

aku ndk sebarapa la mo layan lagu cinta muka buku tu. haha :P

Aku Bah Nie Imah said...

@Mohd Izzar yeke nie ? entah2 da jadi caller ringtone hp nie..lalalala