"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, September 30, 2011

Pompuan Nie Meroyan Kot V


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA


emmm pompuan nie...buat sakit kepala ler
.
.
.
v

tak abis2 nak menggangu diri ima...geram betul la diri nie...sudah d'unfriendkan..add lagi...awat la ada pompuan mcm nie..ape benda hang nak dari aq nie...

aq xganggu diri ko ler...banyak lagi benda aq nak pikir..dari benda merepek ko nie...ko tunggu ler sampai berulat..klu aq nak confirmkan..emmmmm

tolong..klu ko rasa xda benda ko nak buat..atau ko stress ke dgn sapa2...tolong jangan ganggu kami..kami nak tenang...i want PEACE ok!!!!

nak tau cerita...masuk cnie
.
.
v


2 Sudah Luah:

BiQa HatmiN said...

Ganggu macam mana tu?sampai bawak g mimpi ker??hehe

Aku Bah Nie Imah said...

@BiQa HatmiN lebih kurang ler...hehehe stress klu cam nie la..kan kan