"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, August 1, 2011

Ramadhan #1 : Bazar Ramadhan

hari nie puasa pertama
panas sangat membahang..matahari betul2 terik la
tak tahan rasanya..kompom sakit kepala nie

tetiba dapat msj
mintak d'tolong teman berjualan dekat bazar ramadhan
tak pe..pahala ramadhan tolong kawan kan
so apa lagi kul 3pm
dia datang ambil tuk ke bazar ramadhan

kat bazar plak..punya la banyak orang
aduiiiii terus la kepala sakit sangat
bukan ape..tak biasa lagi dengan keadaan mcm nie
apa pun..seronok juga berjualan d'bazar ramadhan niie
banyak karenah manusia kita lihat tau

apa pun
dapat la juga jumpa kawan aq yang seorang tue
kerana lama tak jumpa kan
jualan plak, alhamdulillah memberansangkan

namun sakit kepala menyerang
balik je umah..MUNTAH
huhuhuhu...dan sekarang mencari bantal

insyaAllah
semoga semua akan ok
esok..insyaAllah dapat la jumpa kawan ima tue lagi..

| selesai ramadhan pertama |

4 Sudah Luah:

iPai said...

eh mintak teman ke atau tolong org berjual di bazaar ?

Aku Bah Nie Imah said...

ipai: dua2 ler..kawan mintak tolong berjualan d'bazar..hehe

Hanie_Dew said...

sambil berjualan cuci mata tgk makanan kan..haa.akuk tau la ko.

Aku Bah Nie Imah said...

hanie..heheh mcm tue la..selera cuci mata tue..tak le lawan