"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Saturday, August 27, 2011

Kau Buat Ku Kecewa

mood kali nie nak marah tak juga
tapi hati panas..yang pasti kecewa

terasa diri bagaikan d'permainkan
kenapa..kenapa tak jujur hah! ! !
ingat aku tak tahu ke?
kalau tak kerana nak jaga hati
dah lama aku nangis kat ctue juga

ingat aku senyum..aku gembira?
ingat aku ketawa..aku gembira?
TIDAKKKKK sama sekali

tolong JUJUR la dengan aku
Kenapa nak mainkan perasaan aku
i'm not stupid OK

JUJUR la kat aku
plsss jangan buat aku macam ini
sakit itu kau tak rasa
sebab kau LELAKI..bila2 boleh berubah hati
tolong..aku tak KUAT dengan semua nie

JUJUR lah

0 Sudah Luah: