"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Sunday, February 20, 2011

Walau Singkat Perjalanan..Tapi Bermakna

singkat sungguh perjalanan hari ini..walaupun singkat namun pengisian tetap penuh..alhamdulillah ini lah yang d'mahukan...perjalanan yang pebuh bermakna..

menghabiskan masa bersama adalah sesuatu yang sangat d'perlukan..tak ada pergaduan yang ada hanya senda dan gurau...memang bahagia..teman berteman sudah PASTI...

makan bersama..sembang bersama..potong rambut, dia seorang je yer..hehehehe....apa pun e2 juga berteman..so happy..apa dia kata "encem sudah kah sudah.."...jawapan ku senang je.."BOLEH LAH"..hahahahahaha...

riang dengan segala yang d'lakukan..membuat kami lupa tentang masalah yang berlaku..ya semalam adalah masalah itu..nasib da selesai juga malam tue..klu tak..masam mencuka la jawabnya kuar..hehehehe.......

dan ari nie juga..perjalanan kami d'katakan penuh makna bila ada pengisian dengan perbincangan..Bincang ape tue...oooo bukan bincang tunang..bukan juga bincang kawen....sebab ima tau..korang ue mesti kearah sana..hahahahahaha...

ala adalah bincang2 sikit..ya pasal itu lah...hahaha nak tau juga ya...betul nie..korang tak nyesal ke klu nak tau...hehehe..ok ok ok..ima bagi tau..bincang2 kerja sikit..sikit jak..tak juga banyak...hehehe...bolehkan cakap mcm tue...hehehhe...bolehbahkan.....

dan perbincang berjalana dengan lancar..nasib baik la dorang semua nie sporting..huhuh ima je yang agak ralat sikit..sikit je la..hehehe..buat2 tak tahu..padahal tau tue..hahahaha....terima kasih la kepada kawan c abang..sebab ada juga dia nak teman kami..jumpa orang itu..klu tak..emmmm xde la berbincangan itu.....kan kan kan...apa pun semua selesai..dan jawapan adalah SETUJU!!!!!

aduiiii sedey plak...ari nie last update blog..tunggu seminggu lagi baru dapat update..huhuhu sedeynya hati.....apa lagi nak jalan jauh nie..nasib baik lah c abang nak hantar...senang hati sikit....tempat xla jauh..sebab boleh juga c abang naik jumpa....apa pun akan tetap merindu juga.....cewahhhhh....

p/s: jangan nakal...jangan kuat sangat merokok...klu merokok dari jauh tetap sayang dapat hidu baunya..hahahaha adanya mcm tue ya...

3 Sudah Luah:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

berpuitis! ;-)

AkuBukanBlogger said...

hmmm...berfalsafahlah ni erk ? hehe

http://kipasmati.blogspot.com/2011/02/20-fakta-menarik-pelik-tapi-benar.html

QueenImah said...

anie...
puitis ke..biasa2 je la..

akubukanblogger...
falsafah??..
xtau ler...