"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, February 18, 2011

Besday Boy Hakimi Dan Khai

happy besday kepada anak buah ima...2 staring yang sama2 nakal...memeh(hakimi) dan khai..semoga belajar dengan lebih baik lagi..

18.02.2011 (hakimi) 20.02.2011 (khai)
sambut sama2 sebab dah dekat kan..hehehe so apa lagi tiub la lilin sama2..

menu plak biasa la..KFC..kek coklat..sayap ayam..mee goreng dan minuman bergas...santai je sambut...yang tak santai makcik dia nie la...sibuk dengan bisingnya..hehehe

opssss pic kat bawa nie...ada 3 plak kan...yang budak kecil tue penyibuk..nak juga potong dan tiub lilin sama2..padahal dia lambat lagi..dari biar dia nangis..baik layan je perangai dia...nie la dia c baby besar...hehehehe

sayap ayam nie plak..banyak giler abang ipar beli..tp abis juga la...memang hebat la...makan ramai2 nie..hehehe

d'akhir sambutan....nie la jadinya..ima..c baby haiqal dan abang khai...santai melayan karenah c baby umairah..hehehe..tp sempat pose gtu..

hope..semoga anak2 makcik akan terus menjadi anak yang dapat membangga keluarga tercinta..amin

2 Sudah Luah:

mr_mrs mikko said...

wah..
happy bday 2 starring..
huhuhu

aku lapar tgk sayap ayam..

QueenImah said...

mikko...
lapar yer...meh2
jemput2