"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Saturday, February 12, 2011

Makan Berteman Dengan My ❤ & Teman

santai je ari nie dengan c abang..sebabnya makan ada orang masakkan lagi...hehehehe...betul2 d'kasi manja oH...ima main tengok2 je dia masak....bab da lama dia tak masakkan ima lagikan...so apa salahnya......

menu ari nie plak..ikan merah n ikan kerapu masak stim...hehehe betul kah juga aq bagi nama ikan nie...hehehe layan sak..yang penting ada kena2 sikit...kikikikiki....so lama juga nak masak nie..sebabnya dia banyak cerita bila masak...ada jak yang dia mau ceritakan....sampai tak sedar..da petang baru siap.......

so ini lah hasilnya
.
.
.
v
dan campuran handalan c abang plak tak sah(bukan tak sah kawen k..opssss salah tajuk..lalalla) klu tak da lada dia..emmmm hantu makan pedas dia nie
.
.
.
v
nie pun bukan cukup..dia tambha lagi cili kecil tue..yang jadi mangsa tue..ima la...kepedasan teruk..sebabnya ima tak makan pedas sangat....

selepas siap...so kawan2 d'jemput tak la ramai..sebab mana cukup....cukup la kekasih hati c abang je dengan kekasih punya kekasih c abang...kamu paham ke apa aq cakap tue..hehehe buat2 paham je k..hehehe..paling best tue..nasi dia tak masak....lauk da siap..hahaha...c abang punya kerja la tue..last2 nasi menjadi lembek...hahaha makan je yer....

tgok la cabang makan..ampun la..hilang kepala ikan merah pun da tak nampak rupa kepala ikan..hehehe..opssss jangan marah ya abang..gurau2 sak..(psttt tapi betul kan..tgok bukti la..hahahaha)

nie lagi bukti dia kuat makan..hahaha..abis c abang kene kat dalam entry nie...opssss jangan la dia baca...terus mejjok nanti tue..hahahaha...
.
.
.
v
apa pun...ari nie memang hapy..dapat makan ramai2..dan best tue...ima ada juga belajar masak dari dia..terima kasih banyak2 yer abang...jangan lupa..ada 1 janji lagi tue....ikan goreng rempah ok...hahahaha...d'tuntut nie tau.....for kawan c abang..sedap ke dia masak..jujur jawab k..hahahaha...kompom la korang cakap sedap kan...sebab takut dia membebel..lalalalalalala~

p/s: abang terima kasih tuk ari nie...ima sungguh bahagia..sangat2...paham kan apa dia...biarpun sekejap namun cukup memberi kenangan bahagia bersama....N jangan berlebih yer...

2 Sudah Luah:

Anonymous said...

Bertuahnya...
Walaupun salah guna kicap dan kekurangan asam jawa, tetap jg licin dikerjakan.. Tp..... Cian abg cuci piring sorang2..
Ndak patut..

QueenImah said...

hehehe.....
sedap bah d'masak tue...
dengan kasih sayang kan...
la....
ingat tak mahu d'tolong...
jadi d'pandang2 je la...