"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Thursday, February 17, 2011

Bahagia menjenguk Lagi - lalalalala~

AKU LEMAH TANPA KAMU
KU INGINMU MENDAMPINGI KU
AKU FAHAMI AKU BUKAN TERBAIK
UNTUK DIRIMU

SAMPAI SYURGA KU MENUNGGU
SAMPAI SYURGA KU CINTAMU
HANYA KAMU

lirik nie ada bait yang sangat sesuai tuk ima hari ini....ya sampai syurga ku menunggu mu..cewahhh ayat tak boleh tue....walaupun itu la yang terbaik...ari yang mendambakan kebahagian yang sangat sangat bahagia....

indah yang amat indah..apa lagi d'sirami dengan hujan yang tak ler lebat sangat..renyai2 je...memang best berjalan..haiiiya..hujan best berjalan..ima macam tak betul jak kan..hehehehe..apa pun nie la kenyataan yang terpaksa korang terima..kerana ima suka berjalan waktu hujan..cewahhhh lagi..hahahahaha

dan setelah beberapa hari memendam perasaan..bahagia itu menjenguk lagi ari nie..alhamdulillah syukur sangat..bahagia itu masi ada dengan aq rupanya..syukur kerana d'beri kesempatan tuk merasai bahagia nie lagi.....

ku mahu bahagia itu lagi..bukan tamak..tapi kan elok bahagia..klu gaduh buat sakit ati je..huhuhu boleh ke mcm tue ima cakap...hehehehe...

p/s: bahagia itu datang tanpa kita jemput..kerana ia adalah rancangan..aiiii

2 Sudah Luah:

Redbloodsnow said...

IMA...ZIE PUN SUKE GILER DGN PART LIRIK TU. BERMAKNA KAN :)

QueenImah said...

kak zie suke juga yer..
sama la dengan ima kak...
sangat bermakna kan...
;)