"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Sunday, October 31, 2010

~Merentas Sabtu~

salam warga Blogger..semoga ari nie beroleh kesenangan dan kebahagian yang terbatas..mcm mn ari sabtu semua..ok ke..??

ari sabtu lepas...mmg cukup memberi kegembiraan kepada ima n kawan ima..kita org hang out sampai malam..ialah kunun..last night nak jumpa da nie...so banyak benda la kami lakukan..aktiviti santai2..makan2...

nie antara aktiviti yg kami lakukan...makan2..nie waktu malam..hahaha..aq cerita dr belakang k..tp jangan pandang belakang..nnt nampak antu..heehehe...kami makan nasi lalap n nasi aspar..

mesti geng blogger nak tau kan ape tue nasi lalap n nasi asparkan...ok mari kita lihat picture dlu k..jom..jom..jom..

yg kat atas nie picture tuk nasi goreng aspar..aq ada juga tanya kawan aq..napa nama dia nasi aspar..korang tau ape dia jawabkan..sebab nampak mcm aspal..ala jalan raya tue..haahaha..aq gelak je..xmasuk akal langsung....apa pun sedap la..dalam nasi aspar nie..ada ayam 2 ketul..nasi goreng..telur goreng..n timun..serta sambal..

picture kat atas nie plak adalah nasi lalap..kenapa nama nasi lalap??..hehehe..mcm bunyi nasi lalat je kan..hahaha..aq sendiri pun xtau nape nama dia nasi lalap...bab dorg sendiri juga xtau kenapa...dalam nasi lalap nie ada 2 ketul ayam goreng..nasi putih..sayur kobis..timun..kacang dan sambal..mmg sedap la..hehehe....klu nak rasa..datang la tawau...Cewah promosi lg tue Tawau..ekekekeke...

manakala picture kat atas nie plak adalah The Hole..hehe bukan makanan k..nie adalah sebuah filem yang yg da lama..cite hantu bah....sebelum p makan.kami tgok wayang dlu..ala nak abiskan masa bersama kan...aq...kawan n dak kecil....hehehe...

mcm tue la..merentas Sabtu yg aq dan kawan lalui..seronok bersama..gembira..n bahagia...cewah..mcm tue la bunyinya...e2 la malam terakhir kami..sebab kami akan bertemu entah bila..bab aq nak p holiday da...

p/s...td aq da jumpa dia..hehehe

2 Sudah Luah:

::fatihahanapi:: said...

nasi lalap..apo ko bodo tu jang oii...ngeh3..pes taim dengor..

QueenImah said...

fatihah...
hehehe nasi lalap tue makanan ler...
cuma nama je yg pelik...tp benda sama je dgn nasi biasa...hehehe