"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, October 20, 2010

~Dahfa TemaN malam Ku~

selamat semua warga blogger
da makan ke??
malam2 nie kamu semua tgok rancangan ape??
sambil tue mesti ada makan somethingkan
hehehehe

malam nie
aq tgok main bola
kedah vs kelantan
sambil makan DAHFA

tau ke ape itu dahfa?
xtau yer..ala ciannya..nie la dahfa
.
.
.
.
.
v
sambil menikmati bersama jus mangga sejuk
fuhhh lega rasanya..
selain layan fb aq..

hehehe nak add yer..
ooo nak..(perasaan kan aq nie)
kat tepi tue .....->ala kotak kat sebelah
ada badge aq kan..
so klik je..boleh la add tue..
hehehe

ok semua
papai
^_^

5 Sudah Luah:

MOFASAD said...

dah lama tak makan benda tu

QueenImah said...

yeke...sy pun br je makan lg benda nie...layan malam2 sedap juga..

Cik Moon said...

owhh mende tu ke.. haha.. cik moon tau makan jer... name tak tau..hehe :-P

Lizzie Yasmin said...

aku tak reti mkn benda nie, tp bila tgk org mkn mcm sedap jer.. huhuhu

QueenImah said...

cik moon..nia la namanya..dahfa..

cik lizzie...cuba la mkn...sedap tau