"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, October 11, 2011

Story Cinta : Mampukah Hidup Tanpanya

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA

mari kita baca kisah cinta ini . . walau singkat namun meruntun hati pembaca . . cerita ini ima bersumber dari FB .. inilah al-kisahnya

BF : kita main 1 game nak tak ?
GF : Game ape ?
BF : macam nie, esok awk jangan contact saya. maksudnya tak perlu text call or apa yang berkaitan ler. saya pun buat mcm tue dekat awak okay ? kita tengok sape menang.
GF : Okay !

esoknya, si GF terpaksalah tahan rindu dekat BF. mengenangkan yang ini satu permainan, si GF kuatkan hati.

keesokkan harinya, si GF call si BF. tapi tak dijawab. so si GF pergi dekat rumah BF dia. di luar rumah, ramai orang. dia mula rasa pelik dan terus masuk ke rumah. sekujur tubuh berbaring kaku di tengah rumah. dan tubuh itu adalah jasad si BF yang sudah meninggal dunia.

mak si BF pun bagi surat dekat GF yang telah ditinggalkan untuknya. surat yang bertulis
.
.
.
v
sayang, semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya. saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya. jaga diri baik2 sayang.

p/s: mampukah hidup tanpanya? kalau tahu ia bukan sebuah permainan ? saya cinta dia (yer kamu abang)

0 Sudah Luah: