"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, October 25, 2011

Perkosaan Visual <--- Important


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA

sebut pasal cermin nie..ada baik dan buruk kan..klu yang tau buruknya pasti akan berhati bila melihat cermin d'tempat awam..apa lagi klu cermin dalam bilikm hotel ke..cermin dalam bilik mandi hotel..cermin tempat test pakaian yang hendak d'beli.

bagi yang tidak tahu..cermin ini ada dua iaitu cermin biasa dan cermin 2 hala..cermin biasa ini tidak mendatangkan maslah kepada kita sekiranya kita bercermin..tapi cermin 2 hala ini adalah cermin yang membolehkan orang lain dapat melihat kita dari belakang...hahaha d'sini bahayanya cermin. takut2 cermin 2 hala yang d'guna d'hotel atau lebih dasyat lagi cermin ini d'pasang d'tempat penukaran pakaian.

so tuk mengetahui cara tuk membezakan cermin ini..jom tengok pic d'bawa ini
.
.
.
v
kita boleh melakukan test menggunakan jari. cermin biasa nie apabila kita meletakkan jari d'depan cermin kita akan melihat gap (jarak) kuku dengan bayangan kuku..manakala cermin 2 hala pula..sekiranya kita meletakkan jari depan cermin dan bayangan kuku d'sentuh.maka hati2 la..ia adalah cermin 2 hala..dan benda itu yang membolehkan terjadinya PERKOSAAN VISUAL

maka wahai sekalian terutamanya wanita..hati2 la dengan cermin public. peace

0 Sudah Luah: