"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, September 3, 2010

~Buka Pose dGn Abg SulonG~

salam semua
mcm mn pose ari nie..ok x..atau xok..
apa pun harap semua ok k..

hah..buka pose kat mn tue..hah dengan sape plak tue
makan ape ek..sape masak plak..
banyak tanya bah aq nie kan..ala bukan selalu pun..

ari nie
aq berbuka pose dengan famili abg solong aq..abg hamid
dia datang LD ambil anak dia dr semporna
so..kami berbuka pose kat luar

kat cnie la kami makan
.
.
.
.
.
.
v
restoran kat sri perdana
sedap la juga..makan ramai2 kan..dengan abg acok ada lgi tue
so dia la yg belanja..boleh tahan la harga dia
hehehehe...

nie la..keadaan lepas kami selesai makan
.
.
.
.
.
v
da kenyang kanmakan udang banyak sangat
pastu ada sotong..ikan putih.kerang..
mmg kenyang la..

tgok la bekas pinggan aq nie
.
.
.
.
.
v
nie round pertama makan
round ke2 xsempat nak ambil gambar
malu nak bg lihat..hahahaha

apa pun
nie la pertama kali makan kat luar
biasa masak kat umah je

peace
^_^


cakaran-rimau

3 Sudah Luah:

@kusygdier~ said...

haih kak...g mam x ajak...p kn cane nk g akak jaoh da:( nun d sne...huhuhu.camat ari ghaye maaf zahir batin kak....

dee said...

Salam Aidilfitri dari bumi Dublin, Ireland..mkn2 biskut raya tu ingat2lah kami di sini..heheh:)

QueenImah said...

miera syg...hehehe..xpe..nnt kita akan dekat juga tue..hehe..camat hari raya..

dee..salam lebaran..inysaallah d'ingat...