"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Saturday, June 5, 2010

♥RindU itu BertaNdanG kemBaLI♥

fuhhhhh
tetiba plak rindu saat konvo tahun lepas..
seronok sgt..xsangka..
berbaloi belajar 3 tahun...
akhirnya bulan 10 2010..aq konvo juga


saat yg best la nie..
eeee nak lagi la konvo
hahahha..
ada plak mcm tue ek


ada kawan2 yang selalu
bantu n bagi nasihat
merapuh pun sama2
nangis pun sama2 juga

nie plak mak
hehehhe
nasib mak le datang time konvo nie
jauh tue dari sabah
hehehhe
apa pun...hajat nak bawa mak da tercapai
tq kat abg sulung ima..hehhe
dia la belanja tiket kapal terbang

nie plak makcik aq yg paling muda..
korang percaya x??
haahha percaya la..bab nie la kenyataan
nasib dia ada ka kedah
so senang sikit la nak bergerak..hehehhe
tq makcik lina


best la dapat kawan dgn dorg semua nie
walaupun kadang2 masam muka
bertekak..tapi e2 la yg merapat kami semua

baut projek sama2
bergaduh pendapat xsama
mengumpat itu ini
shoping sama
siap aq jumpa kembar lagi kat cnie tau
hehehhe

apa pun..batch kat KYM-BIT
paling gempaq kan
walaupun hanya 3 klas je
tapi boleh tahan la..
hehehhe

apa pun mamber2 semua
rindu la
bila kita nak kumpul ramai2 lagi nie
rindu nak mengumpat
hahahhaha



cakaran-rimau

2 Sudah Luah:

Linda Zain's said...

salam akak nak tnya ni...mcm mana gmbr blh d click jd besar...saya da try bnyk kali tp xmnjadi...ajar sy plizzz...

QueenImah said...

wasalam...
emmm gambar tue d klik nak besar ek..
dia tgok juga pada gambar tue kami ambil..
klu gambar dr url..dia nampak saiz gambar
sama juga klu gambar tue kamu ambil melalui laptop kamu
semua tue nampak pada saiz gambar...