"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, June 4, 2010

♥Baju saIZ S Vs badaN BesaU♥

aneh..pelik
tapi ini lah kenyataan yang perlu d'terima
hehhhe ayat nie xle blah plak

hahahahha
cite ini xda kaitan dengan yg hidup atau yang da mati
wahhhh ayat mcm filem plak..jeng3

hehehehhe
entry ini aq buat sebab aq br je
nampak perangai sesetengah orang pompuan
sesetengah ok..bukan semua
so sape terasa sowi la..
xda tuju pada sesiapa pun..
tp nie tuk diri aq juga

lihat tak baju kat atas tue
baju itu bersaiz S (small)
means bersaiz kecil..orang tue panggil sekarang
baju adik2 la..hehehhe

baju nie sesuai tuk
wanita yg perasan dirinya kecil
hehehhehe
yer kecil..yg le muat kat badan ler

tapi td pagi aq nampak
ada la pompuan nie
dia pakai baju saiz S..tapi badan mcm kat picture
bawah nie

lebih kurang la mcm nie..
nak d'jadikan cite
dia daah badan besau..
berketul2 plak tue kat peyut

uiiiii aq nie
xsayang mulut
hahahha..no saman2 ok..nie blog aq
n nie apa yg aq pandang
so nak terima atau x..terpulang

teruskan cite..
da tau badan tue besau n Berlemak
tapi pakai baju saiz S
mmg la xnampak kat baju dia saiz S
tapi kita le agak sendiri la
dengan peyut dia terselak akibat baju tue kecil
dengan lemak lagi yang bertingkat2

eeeeee
aq plak jadi segan nampak
bukan la apa kan
sedar2 la badan tue
jangan berlagak kecil....
hehehehhe
malu weiiiiii...klu d'tegur
mungkin e2 le buat dia bangga
bila mata2 nakal lelaki pandang kat dia
tersengeh2 lelaki nampak

tapi kita le tau
pandangan lelaki nie mcm mn
ada yang menghina..ada juga yg tutttttt
n macam2 la..so
berpakaian ikut la kesesuai badan kita

aq pun sedar juga pakaian aq mcm mn
tapi "KWN" aq xtegur..
kira ok lagi la.
sebab klu dia tegur..e2 mewakili lelaki la kan
so kene la perbaiki..
hehehhehe

apa pun kaum pompuan
ukur baju d'badan sendiri..
(*_^)



cakaran-rimau

2 Sudah Luah:

rammyd said...

betul tu. kadang2 orang skarang mmg dah tak reti nak malu. huhu


Bulan dah ada 6? Biar betul ni. Aku macam tak caye je.

QueenImah said...

e2 la....
huhuhuhu