"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, December 9, 2011

Wahhh Kelasss Ko dapat Sms Berani Mati Gitu Yer

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA


emmm susah nak cakap ler yer klu da mcm nie...bukan nak cakap ape la..tapi wahhh gitu kelasss ko maria (pinjam tagline drama yer) hehehe..berani ok..

sebelum abis aku nie nak melalut..meh aq nak habar satu kisah benar dari seorang hamba Allah nie..maaf kita panggil Hamba Allah je la..


semalam hamba Allah nie . . terima satu sms ler..dari siapa e2 juga biarlah rahsia yer..hehe aduiii semua la nak rahsia kan...ok sms dia kiranya macam sms UGUTAN BUNUH gitu..wahhh kelass ko maria!!!! berani mati gitu..hakk tuiiii la...eh aq plak terlebih marah..hehehehe

dari apa yang dicerita oleh sms hamba Alllah nie...sms dia cukup tragis ok..seram mak baca sms dia tau...huhuhu ampun mak takuttt ok..opssss bajet gedik2 lagi kejap..hehehe

ok meh aq tuliskan sikit sms yang hamba Allah nie dapat...tak semua la yer...kita nampakkan tang mana yang bunyi UGUT tue...
.
.
.
v
"klu aq jumpa ko aq siat2 kulit ko hidup2. aq potong2 badan ko jadi 10 lepastu aq bagi anjing yang berkeliaran yang kelaparan makan daging2 ko yang segar. JANGAN LUPA YA"

ha kan da cakap..kelasss ko maria punya sms...takut kan..huhuhuh lariiiiiii ler . . .

4 Sudah Luah:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

perghhhh..kelas ko gtu... dasyat ayat dia erkk ....hehehehe

Aku Bah Nie Imah said...

@C.M.A @ CikMoonAdnan hehehe..tau xpe..kelasss kan..suke ler..

Anonymous said...

Wah..wah...wahhh.. Rancak sakan gitu lho...

Aku Bah Nie Imah said...

@Anonymous mesti ler rancak....hak hak hak