"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, December 21, 2011

Kisah Budak Yang Hilang - Kini Sudah Di Temui Part II

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA


emmm tak abis lagi kisahnya dak yang kunun dikatakan sudah kawin dengan seorang lelaki..maksudnya dia gay la tue...ima perna buat entry tue cuba check sini ARIFF ALFIAN

nak di jadikan cerita...ada plak yang menyatakan tentang status agama si dak ariff nie? adakah dia sudah bertukar agama dari islam ke agama lain..emmmm jom kita lihat apa yang dia jawab

"saya tidak memeluk agama lain, apa yang dilaporkan sangat bertentangan dengan hakikat sebenar. saya dilahirkan sebagai muslim, saya masih seorang muslim dan akan kekal muslim sehingga saya meninggal dunia. tiada yang menggoncang keimanan saya."

haaaaa TIADA YANG MENGGONCANG KEIMANAN SAYA dia cakap..tapi kawin gay tue bukan menggoncang keimanan ke? namun bila di tanya tentang perkahwinan dia tue sama ada betul atau hanya tuk cari publisiti...dia tak akan komen plak.....

apa pun...kita doakan lah semoga dak ariff nie sedar akan semua nie..bahawa berkawin sejenis adalah tidak dibenarkan dalam islam.......

Sumber dari : Beautifulnara

0 Sudah Luah: