"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Tuesday, November 15, 2011

Muhasabahkan Diri

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA

setelah hari ini berlalu dengan begitu sukar
d'tambah dengan keadaan yang amat sukar tuk d'kawal
maka dengan ini..aku mengambil langkah berdiam

berdiam dari segala yang kebiasaan aku lakukan
jika itu yang di mahu darinya..aku turuti
andai berdiam ubat segala kesakitan

ya Allah bagi aku kekuatan untuk melalui hari ini dengan seribu kekuatan dan kesabaran. ya Allah berikan juga aku sedikit ketabahan tuk menahan diri dari menggangu dirinya..kerana itu yang di inginkan olehnya. Ya Allah, berikan dia kesihatan tuk melalui semua kehidupannya..amin

0 Sudah Luah: