"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Saturday, November 12, 2011

Sabar Je Lahhh

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA

wahhhh pagi2 sudah timbul bibit pertengkaran...pagi yang indah, yang ingin ima mulakan dengan gelak ketawa telah d'cemari dengan pertengkaran mulut plak...aduiiiiii tak bestnya (~_~)

bersabar lah wahai akk ku, melayan karenah si adik yang baru nak kenal dalam bidang ini. ima bukan nak sebelah sapa2..sebab ima juga baru dalam hal ini. namun cubalah bersabar..jangan jadi seperti kucing di bawa ini
.
.
.
v
dik oiii...bukan mudah nak ambil semua tanggungjawab dalam masa yang singkat. bukan si akk tue tak mahu mengajar, cuma masa itu terhad..semua orang ada komitmen kerja masing2..jangan merungut dengan kerja yang selalu d'beri adalah sama..pasti ada sebab d'buat mcm tue..ambil positif.

jangan terlalu mendesak sampai boleh membuat orang sekeliling merasakan yang kamu terlalu mendesak..orang yg berpengalaman cakap..dik nak lawan je..cuba dengar dan paham...semoga kau akan dapat beroleh kesabaran...

takut ima dengar tau..suara dengarkan lah aku..apa kata hatiku..takutttttttt tau

0 Sudah Luah: