"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, July 19, 2010

♥Siapa DIa tuE♥

ramai tanya kat aq
sape boyfriend?
macam mn nak jawap ek

soalan nie cepu massusah nak jawab tau..silap jawab...perasaan melayang
cewahhh...hehehe

tapi betuiii
apa ku nak jawab..
boyfriend = kawan lelaki
bila aq jawab banyak
dorang ckp kat aq..playgurl
e2 yg xsedap dengar
bila kata xda..dorg kata aq tpu..
pelik tul la dunia nie...
xnak jawab plak
dorang kata sumbunk...
lagi xbest dengar..bab aq nie dok layan semua
peliq...peliq

so korang le tak bagi aq cadanganjawapan apa yang nak d'beri pada yang tanya soalan nie
bab aq da bengang da..




cakaran-rimau

5 Sudah Luah:

princeduyong said...

jawab je sesape...asal nama lelaki...ahmad ke...hassan ke...fahrin ahmad ke... :)

BEBEL LAGI

Hapiz Rahman said...

jawab je aku bf ko.. hahahahaah

QueenImah said...

prince: boleh ek letak je nama sape2...ok2 idea baik...^_^

hapiz: boleh juga kan..sebut hapiz...terus diam dorg yg tanya..heheh

Anonymous said...

ku tau sapa org itu..

AKU lah orgnya

QueenImah said...

oooo awak ke orangnya...tapi bg la nama awak...br sy le sebut...