"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Saturday, July 24, 2010

♥MetrO d'LRT♥

gambar nie semalam aq ambil
masa tue aq tgh tunggu
LRT kat pandan jaya
masa tue la
aq ternampak iklan metro d'Badan LRT

sungguh hebat iklan yang metro buat
nie menunjukkan kesungguhan metro untuk
menjadi suratkhabar no 1 d'malaysia
semoga berjaya

mungkin ini salah satu
dari strategi mereka dalam memberi
pengguna/ pembaca mengetahui
kewujudan harian metro

ini hanya aq punya pendapat
so klu ada yang terasa
sabar la k
kita kan punya hak tuk bersuara
hehehe


cakaran-rimau

2 Sudah Luah:

Hapiz Rahman said...

Kita sukakan bacaan yang ringan dan sensasi. Maka metro pun jadik la akhbar no 1 walhal aku tengok muka depan metro je rasa nak bakar je suratkhabar tue..

muka depan dia kadang-kadang sangat tak boleh blah!

QueenImah said...

oooo yeke hapiz..
tapi beli juga kan..

ala hapiz..xpuas hati jgn ckp nak bakar..
berila kritikan kat mereka..
jadi le d'baiki...
kita sebagai pengguna/pembaca
ada hak tau..