"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Monday, March 1, 2010

Detik..Detik..Detik..


Apa yang akan anda tafsirkan bila melihat gambar disebelah nie???? mesti pikir berkenaan masa kan.. so sama la seperti aq juga.. garis itu adalah detik yang amat bermakna untuk ditafsirkan. aq kini menunggu detik dalam kelahiran ku..(cewah)..setiap orang pasti akan menunggu detik sedemikian, sama la juga aq..kerana aq wanita biasa (bunyi mcm lagi krisdayanti je..hehehe). apa yang aq tunggu sehingga mahukan masa berlalu dengan pantas..adakah aq pikir tentang cuti??? kawin???? balik kg??? atau..... so lu pikirla sendiri..sehingga d'beri tahu..hahahha.. main teka teki dlu yer..andai kamu bijak meneka..kamu memang seorang yang jenius (betuiii ke aq eja nie???)..
tinggal 8 hari je lagi..detik-detik itu tiba..apakah detik itu???? nah dipikirkan dlu (nada indon plak..hahahha) tak sabar rasanya menunggu detik itu..apa yang akan berlalu pada detik itu??? sedih??? gembira?? atau biasa-biasa aja???? ada kejutan ke??? atau hambar??
kita tunggu dan lihat sahaja..tapi korang nak tau tak..apa yang aq konon impikan..hahahha bunyi macam princess la plak..hahhaha lantak la..aq impikan sejambak bunga ros dari yang teristimewa..tapi adakah impian akan jadi kenyataan??? semoga lah..atau impian hanya tinggal impian..tapi apa pun..kita masi le berharap..aminkan la yer kawan-kawan..AMIN...

0 Sudah Luah: