"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Wednesday, May 30, 2012

Sakit Hati Dengan Kau Perempuan

aku memang sakit hati dengan KAU perempuan . . .cukup sabar aku dengan ko selama aku keje dengan ko ya......nasib je aku nie jenis yang tak suka nak bising2......


ko tau kah perempuan...kau nie da cukup aku tolong ya..terliwak2 plak ko sekarang..ko ingat ko da kawen dengan orang besar..jadi keje ko senang2 je nak lepas la....aduiiii perempuan menyirap darah dengan ko nie.....

tolong ya..jangan sampai aku benci ko ya.....cukup sudah aku tolong keje mu......eeee geram lah aku dengan ko perempuan..barang  ko tak nak di sentuh...tapi menyusahkan orang....

bukan main lagi ko teriak pagimintak checkroll hari2..tapi habuk pun tak..semua tak ko key in ya.....eeeee nak benci ko..tapi itu bukan perangai aku ya......haktuiiiiiii perempuan...

0 Sudah Luah: