"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Friday, April 20, 2012

Hadiah Dari Kesedihan T_T

sejak minggu nie..bermacam2 masalah datang..tak abis satu..datang lagi satu..selesai satu datang lagi dua...tak berhenti dengan masalah...nielah ujian dariNYA..selagi kita bergelar manusia di muka bumi ini...Allah sentiasa akan menguji umatnya....

dan tak lepas dari aku yang menerima ujianNya..sesungguhnya aku redha dengan masalah yang menimpa ini...semoga aku kuat hadapi segala sakit ini...amin

nie la hadiah kesedihan yang aku terima..bila aku disakitkan hati..dan diriku jadikan mangsa lepaskan sakit...dan akibatnya bengkak...

permulaan pada perbuatan "terpandai" aku


hari ke 3 . . perbuatan "terpandai" aku..

dan ini lah hasilnya..bengkak merah yang teramat...perbuatan "terpandai" yang aku buat...tapi sakitnya tak sama dengan sakit perasan ku

mungkin perlu membuat yang lebih extrem lagi kot..kannn tunggu je la...ada lagi perbuatan "terpandai" dari aku nanti.....

0 Sudah Luah: