"Ya Allah Berikan kekuatan dalam mengharungi setiap perjalanan di dunia ini. Semoga beroleh kebaikan dan di jauhkan segala kejahatan. Aamiin"

Rindu Akan Selalu BersamaMu Ya Allah , Kirimkan Juga Rinduku Ini DiHatinya Setiap Saat.. Aaminn

Thursday, June 11, 2009

Mahu Mati DiseBABkan CinTA

Aduihai remaja zaman sekarang nie..macam-macam yang di dengar...ada yang sanggup mati disebabkan cinta..kuat betul penangan cinta nie yer..

tapi klu kita pikirkan...klu pompuan yang nak bunuh diri sebab gagal dalam cinta itu kita boleh terima lagi..tapi ada satu cite yang saya baca dalam internet..lelaki sanggup nk kelar leher sendiri kerana kekasihnya mahu memutuskan hubungan cinta mereka..tak ke pelik tue..jadi lelaki kene la tabah dan kuat hadapi semua..bak kata pepatah..bunga bukan sekuntum...

apa-apa pun..kepada remaja yang sedang bercinta, dan yang sedang dalam pencarian cinta..hati-hati la..cinta xselalunya indah....tapi cinta juga terlalu indah untuk di nikmati..
apa pun pikirkan setiap segi apabila mahukan sesuatu dari cinta..jangan biarkan perasaan mengawal diri..tapi gunakan otak yang waras..

kepada QueenImah sendiri..tabahkan diri dalam menghadapi ujian Allah ini..pasti ada rancangan yang lebih baik yang telah dirancang oleh Allah untuk anda dan manusia lain...terima semua dengan pasrah...

0 Sudah Luah: